Regulamin apartamentów "Jantarowa 7"
Zasady obowiązujące w czasie pobytu w obiekcie
- Klienci „Jantarowej 7” korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez klientów obiektu zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.
- Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem, najpóźniej jednak w dniu następnym do godziny 11.00.
- Klienci zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe u obsługi. W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz.960).
- Gość powinien używać pokoju zgodnie z jego przeznaczeniem, to znaczy dla własnych potrzeb zamieszkania i wypoczynku.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.
- W ośrodku obowiązuje cisza nocna trwająca w godzinach 22.00 – 07.00.
- Po godzinie 22:00 w budynku mogą przebywać tylko osoby zameldowane.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w pokojach nie wolno używać grzałek, grzejników, urządzeń gazowych, przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, niestanowiących stałego wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
- W pokojach obowiązuje bezwzględny ZAKAZ PALENIA (dotyczy również łazienek). Palenie dozwolone w ogrodzie oraz na tarasach.
- Ośrodek nie przyjmuje gości ze zwierzętami domowymi.
- Korzystając z aneksu kuchennego, jego wyposażenia oraz lodówki prosimy o pozostawienie go w należytym porządku, a w dniu wyjazdu odniesienie naczyń na swoje miejsce.
- Parkowanie samochodów na terenie obiektu jest dozwolone za zgodą właściciela i na własną odpowiedzialność. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, parking jest niestrzeżony.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialności materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych (również zagubienie klucza*) obiektu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających. Prosimy Klientów o zgłaszanie ewentualnych szkód powstałych w trakcie Państwa pobytu, a także usterek czy awarii w chwili ich wydarzenia, właścicielom. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju po wcześniejszej konsultacji z najemcami zostaną oni obciążeni kosztami naprawy.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez gościa będą wysłane na wskazany adres na koszt gościa lub pozostaną do zwrotu przy następnym pobycie.
- Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia pensjonatu bez zwrotu kosztów.
- Regulamin Jantarowej 7 podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie na niniejszej stronie internetowej mielenkoapartamenty.pl, oraz w pokojach gościnnych. Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właścicieli ośrodka i obowiązuje od dnia 1 czerwca 2021 r.
- Korzystanie z placu zabaw jest możliwe wyłącznie, pod opieką rodziców lub opiekunów.
- Niniejszy regulamin jest jednocześnie umową zawartą między stronami. Klient zgadza się na warunki umowy w chwili wpłacenia zadatku lub w momencie zapłaty całości należności gdy zadatek nie był wymagany.
* za zgubienie, uszkodzenie lub zniszczenie klucza gość będzie musiał ponieść karę w wysokości 100 zł.
Zasady rezerwacji i rozliczenia.
- Po zapoznaniu się z ofertą Klient składa rezerwację telefoniczna lub pocztą elektroniczną używając formularza do rezerwacji. Po jej potwierdzeniu przez Wynajmującego następuje wstępna rezerwacja pokoju.
- Klient jest zobowiązany w terminie 3 dni, (jeśli nie ustalono inaczej) wpłacić zadatek na rachunek bankowy Wynajmującego podany w zwrotnej poczcie elektronicznej. Przyjmuje się, że terminem wpłaty jest data wpłynięcia zadatku na konto Wynajmującego. Kwota ta będzie stanowić zadatek na wykonanie usługi wynajmu.
- Przekroczenie wyznaczonego terminu wpłaty zadatku automatycznie powoduje anulowanie wstępnej rezerwacji, przy czym jeżeli rezerwacja została anulowana, a Klient dokonał wpłaty po terminie, zostanie On o tym poinformowany, a zadatek po potrąceniu kosztów operacyjnych w wysokości 50,00 zł. zwrócony w terminie 7 dni na konto wpłacającego.
- Po wpłynięciu zadatku w uzgodnionym terminie Klient otrzyma pocztą elektroniczną potwierdzenie zawarcia dokonania rezerwacji pokoju.
- W przypadku anulowania rezerwacji Klient ponosi koszty wpłaconego zadatku.
- Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem, najpóźniej jednak w dniu następnym do godziny 10.00 prosimy bardzo o dotrzymanie tego obowiązku.
- W przypadku wcześniejszej rezygnacji z pobytu przez gościa, opłata pobrana z góry jest bezzwrotna.
Będziemy Państwu wdzięczni za współpracę w przestrzeganiu powyższego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych gości.